21 Semimaraton Intersport – 7 aprilie 2012

Linkhttp://semimaraton.ro/

Distanță: 21 km

Diferență de nivel: puțin

Timp: 2 ore 40 de minute

Dimineață.

Pfai… e acea dimineață. Minunată de altfel.

Jurnal de bord: ultimele 3 zile semi dormite, de la emoții, ultima noapte check-uri din oră în oră. Nu e normal, nu e ca și cum aș fi fost prima oară la un concurs, dar e ca și cum o să fie iar acel concurs când eu o să ajung printre ultimii, urăsc asta.

Așa îmi trebuie: ultimele 6 luni nu am făcut nimic sau dacă ieșirile mele prin cluburile din București, refuzul de a auzi orice legat de biclă, chiar și dilemele existențiale de a duce o viață fară concursuri, de a mai trage aiurea de mine, de a cheltui bani pe echipamente, cazări, piese, nebunii și de a ma decide să duc o viață boemă undeva în Maldive, dacă acestea se pot numi antrenamente, hehe.

Într-adevăr, în iarna asta s-a întâmplat ceva frumos cu mine, am trăit niște momente minunate și cred că viața ți-o faci tu. E păcat să ne împiedecăm în detalii.

Sâmbătă dimineață – zâmbesc, am 30 de km alergați anul ăsta, în ultimele două săptămâni. Asta este condiția mea fizică. Cu alte cuvinte sunt praf. Îmi amintesc de primele ture de biclă, zâmbesc din nou. Ce caut eu, la un semimaraton de alergare?! Am înnebunit?! Vreau Eco-Explora anul ăsta și chiar dacă încă nu am partener, eu mă antrenez pentru asta. Mai mult decât anul trecut, mă antrenez pentru că mă simt bine să fac mișcare.

Pe mașină nu scot un sunet, îmi este frică, și nu de faptul că nu termin ci poate că nu vreau să dezamăgesc. Îmi fac diverse scenarii, cum că ajung ultima, după ce s-a oprit cronometrul, cum toată lumea mă așteaptă și este îngrijorată, cum că cineva râde în surdină de mine. Dar cu toate astea îmi place să mă joc. 🙂

3 ore? da da. Îl termin în trei ore. Ce e mai grav când îmi propun ceva, este că nimic nu îmi poate sta în cale. Să termin în timp nu e ca și cum aș bate un adversar, acolo sunt 2 în joc, aici ești doar tu cu tine. Iar dacă ceva depinde numai de mine… . Mă echipez, ciudat echipamentul, nu au pus și ăștia un buzunar la tricourile astea de alergare!

Îmi iau apă? Neah, sunt sificiente checkpoint-uri pe traseu. Îmi iau telefon mobil la mine? Neah, nu am unde să îl țin.

Văd prima mea țintă, o poziționez de la start. Știu că s-a antrenat iarna asta. E roz deci pe urcare era la 400 de metri în fața mea. Mișto cu alergarea asta, atunci când nu mai poți, mergi iar când te saturi de mers începi din nou să alergi. Am scăpat și de push bike, yeee. Dar ce obosesc la urcare…

Primul checkpoint, întrec rozalinda.

Coborârile sunt foarte tari, le alerg pe toate fără să mă doară genunchiul. Aștia au fost primii 16 km. De acum mă plictisesc îngrozitor. Nu sunt sociabilă pe alergare, e greu și să vorbești și să alergi. Întreb pe fiecare voluntar cât mai e, astfel că distanța, culmea, chiar se micșorează. Auzisem de acel plumb în picioare. Nu e grav, adică deh, e ca și cum cineva te ține de picioare și nu te mai lasă să înaintezi.

Mă mai întorc puțin, rozalinda se apropie. ANAAA alearga!!!

Cât mai e? 4 km?

Cât mai e, frate !?? 2 km și dealul din față. Ohh :)) pe bune? Îmi vine să iau pe cineva la bătaie, de ce ar face cineva traseul pe un deal. Puteam merge pe asfalt până la finish. Vroiam să am o discuție cu voluntarul să îi explic ca acest track nu este bine făcut, că rampa nu își mai are sensul. Nu cred că m-ar înțelege, deh, bărbații aștia :p Scări, iar finishul frumos. Lume la final, amețesc, nu aud, caut cu privirea orice persoană cunoscută. COLAAAAA!!!!

Ionuț, Dragoș și Ștefan – bravooooo băieții, sunteți tari!

Radu – tu ești vinovat de timpul meu :*

Marius și Irina – mulțumim pentru suportul moral, am apreciat

Apuseni e următorul, da???? Și vreau maratonul.

(Ah, da, nu mă aștept să am poze așa că las postul sec, ca băutura de pe masa XOXO)

Pozeee:

4 răspunsuri la „21 Semimaraton Intersport – 7 aprilie 2012

Lasă un răspuns

