Trofeul Onești – 21 aprilie 2012

Traseu: 28 de km

Timp: 2 ore 15 de minute

Loc: 2 (din 4 fete)

Se pare că nu vreau deloc să mă potolesc și aleg ca prima mea tură de bicicletă să fie un concurs.

Deși am o perioadă îngrozitoare la serviciu, lucru ce mă încurcă peste măsură în a reuși să îmi fac un program de alimentație și de antrenament, măcar ca să mă ajute la rulaj cât de cât, Dan mă anunță de un concurs la Onești  – stau, cuget, mă gândesc și decid să fac tot posibilul să merg, astfel că iată-mă undeva pe vineri seara încercând să pregătesc bicla cât de cât pentru ziua ce va urma.  Nu am timpul suficient să schimb cauciucurile, iar aceasta mă va costa cam 20 de minute de pe cursă. Boooonnn.

Cursa în sine nu a fost cine știe ce, nici nu voi insista prea mult pe ea, mai interesantă a fost ziua în sine. Mi-era dor. Astfel că, undeva pe la 4.40 mă dau jos mai mult dormind din pat, urc bicla pe mașină și mă îndrept spre locul de întâlnire. Acolo aveam să mă întâlnesc cu niște amici super simpatici . Să enumerăm zic:

Daniel  – Shine –

Cristi –  pe care mai mult l-am încurcat cu explicațiile mele de pe traseu – nu sunt cel mai strălucit copilot

Corina – o știam pe Corina că m-am întalnit cu ea pe la serviciu – small world, așteptăm să își cumpere biclă

Cert este că absolut tot drumul am râs și am discutat numai de bicle.

Ca prima impresie, concursul îmi aduce un puternic iz de campanie electorală, oamenii nu aveau nici un stres, în loc să anunțe și ei detalii de concurs, traseu chestii, ei o țineau cu subtraturile politice. În fine, mă supără găndul că nu se spune că traseu care este mai mare cu aproximativ 7 km, mai ales că sunt și mulți fără experiență, iar drumul sigur va pune probleme datorită solului. De asemenea, mă deranjează că nu se anunță punctul de alimentare, come on, sunt atât de mulți copilași care vin la concurs încât mi-e puțin teamă.  Trecând peste aceste 2 amănunte, trebuie totuși să mă gândesc la mine și azi nu am chef de pedalat. Nici nu am cu cine să mă bat. Zsuzsa este Zsuzsa , iar în rest nu mai văd nicio fată. Decid să merg în modul lent.

Se vede și se simte extraordinar de mult pauza făcută de mine, astfel că la start am un șoc efectiv, rămân undeva în urma plutonului, rugându-mă să fie urcări ca să îmi iau revanșa pentru porțiunea de plat. Merg cu un 30 la oră dar este destul de greu să mă mențin până la ieșirea pe offroad. Tot plat, la naiba, mă omoară acest plat, nu întrec nici țipenie de concurent. Văd așa un fel de deal pe care depășesc  pe câțiva, ca pe coborâre să pierd toată această recuperare. Da, trebuie să fac niște coborâri de la Sinaia.

Urmează un fals plat cel puțin ciudat. Toată lumea merge mai încet, cum eu nu am de gând să trag, o țin așa. Ok. Trec și de acest plat după care traseul se strică într-un mod straniu. Cauciucurile mele se încarcă atât de tare încât sunt nevoită să mă dau jos ca să curăț roțile care se blochează. Cred că am pierdut 30 de minute prin chestia asta, astfel că fac push bike pe blat pentru că roțile nu rulează J Ciudat că nu mă așteptam să am astfel de probleme, de la prima mea tură de biclă de la prima evadare 2009 nu am mai avut astfel de surprize. Și totuși îmi plac lucrurile care nu sunt simple așa că mă adaptez repede la situație. Sunt extrem de mulțumită de noii mei pantofi și mă hotărăsc să îmi duc la întoarcere bicla la service pentru că pe ultimii km am mers numai cu foaia 2 pe urcare.

Trec și opresc la primul checkpoint, iau niște cioco de control, parcurgând ultimii 5 km fără probleme.

Ca final așa, îi văd pe ai mei care mă încurajează.

În gândul meu sunt tristă pentru că știu că am mers mai prost. Dar asta este, nu le pot avea pe toate. Să vedem ce o să mă distrez la Târgoviște :p

3 răspunsuri la „Trofeul Onești – 21 aprilie 2012

  1. felicitari pentru concurs. M-am amuzat un pic cand am citit ca nu ai mai avut probleme cu roti lipite de noroi din 2009. As vrea sa fiu atat de norocoasa si eu :(( dar rotile mele parca sunt magnet de lut lipicios si enervant. Avem noroc la Targoviste ca o sa fie soare :D. ne vedem acolo. Numai bine!

Lasă un răspuns

