29 aprilie 2012 – Trofeul Chindiei

Am făcut una din cele mai proaste curse pe MTB ever.

Mă întreb, des în ultimul timp, ce fac, pentru ce fac ce fac eu. Clar, cu cele 4-5 ore pe noapte din ultima lună nu o să ajung nicăieri. Tot traseul am căutat o strategie, o modalitate de a găsi ceva timp să ies puțin și în timpul săptămânii sau măcar să mă pot odihni. Toate cele 5 ore (și un sfert) am pus în balanță viața personală, serviciul și biking-ul. Pe toate nu le pot face, cel puțin nu în modul pe care îl vreau eu. Să mă mai prezint la un concurs neantrenată, nu cred că o să se mai întâmple prea curând, Prima Evadare ar fi excepția pentru că m-am înscris deja. La serviciu, toată chestia se aglomerează din ce în ce mai mult, aș vrea să se termine. Personal, dacă decid să mă antrenez la 12 noaptea când aș fi mai liberă iar în rest să fiu la serviciu, păi în acest caz viața personală s-ar exclude total. Și oare se merită toate aceste sascrificii pentru a ajunge pe un ”podium” ?! E totul o roată, din care eu trebuie să aleg 2 variante, și indiferent ce aș alege aș fi tristă. Deși știu alegerea, mă mai joc puțin.

După km 15 cred, chiar și mai devreme, simt o durere pe care nu am mai avut-o până acum, o fi de la noii pantofi, nu știu. A trebuit să mă opresc constant și să mă dau jos să ating pământul pentru că labele piciorului mă dureau de îmi venea să plâng la propriu. Iar la durere fizică sunt destul de rezistentă  așa că nu îmi venea să cred ce mi se întâmpla. Am dus-o așa tot traseul, fiecare pedală era un pas mai aproape spre final. Cred că este una din singurele mele curse când îmi pun serios problema abandonului din cauza durerii. Nici nu știu ce m-a determinat să continui.

Mă pierd 🙂 Adevărul e că traseul era extrem de bine marcat, numai eu o iau în alte părți că, deh Ana poate. Cu tristețe mă resemnez și decid să o iau ușor.  Ultimii 10 km, mult asfalt,  dau drumul la SPD și să încerc să merg fără ele până la finish. 20 de km pe oră pe astfalt, nici când m-am apucat de biclă nu eram așa varză.

Offf… mergem mai departe 🙂

 

Lasă un răspuns

